Субота, 28.06.2025, 03:35 Ви увійшли як Гість Група "Гості" |
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Органічною частиною
дидактичної системи , що застосовувалася Сухомлинським, є трудове виховання в
широкому сенсі цього поняття і практичне здійснення принципів політехнічного
навчання в усьому їх різноманітті. |
Зміна умов суспільного
життя на сучасному етапі розвитку України призвела до відкриття широких
можливостей розвитку національної культури, науки, освіти. Це потребує
застосування методів навчання, які допоможуть активізувати пізнавальну і
трудову діяльність учнів, розвинути їхню уяву, мислення, технічні і
художньо-творчі здібності. |
Трудове виховання – процес
залучення школярів до різноманітних педагогічно організованих видів
суспільно-корисної праці з метою передавання їм певного виробничого досвіду,
розвитку в них творчого практичного мислення, працьовитості й свідомості людини
праці. |
В сучасній трудовій підготовці школярів на зміну фактично ремісничому,
тренувальному навчанню має прийти процес формування та розвитку в учнів творчої
ініціативи, творчого пошуку, їхня трудова діяльність повинна бути наповнена
інтелектуальним змістом, уроки технології мають забезпечувати реальні умови для
реалізації індивідуальних можливостей особистості. |
Декоративно-вжиткове
мистецтво - один з видів художньої діяльності, твори якого поєднують естетичні
та практичні якості. Декоративне - "прикрашувальне". Термін
"ужиткове" увів В.Січинський. Ця назва загальноприйнята у всіх
європейських мовах для означення тих галузей мистецтва, що залишаються поза
архітектурою і малярством. Основне завдання мистецтва - зробити гарним
предметне середовище людини. |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|