Неділя, 29.06.2025, 10:50

Ви увійшли як Гість
Група "Гості"

Офіційний сайт педагога-технолога

Сікози Анатолія Анатолійовича

Гаврилюк Галина Михайлівна




         
ПОЛІТ ДУШІ
(моє педагогічне кредо) 
У кожного в житті лежить своя дорога –
Така, яку він обирає сам.
І ти ідеш по ній, рахуя кроки,
Віддаючи ресурси по часткам.
 
Учительська дорога – то натхнення,
Любов і смуток, радість і печаль,
Вона як дзеркальце крихке й тендітне,
Яке зламати буде дуже жаль.

Дорога вчителя проходить крізь дитину,
Сяга найтонших струн її душі.
І тут важливо нам не помилитись,
І відшукати ноти основні.


Натхнення в праці є велика сила,
Воно руйнує стіни, ламає лід,
Злітає пошуком на крилах мрії
І відправляється в душі політ.
 
У кожного в житті лежить своя дорога –
Широка й вузька, довга і ламка.
А головне на цій дорогі, друзі,
Залишитись людиною сповна!





Руханка «Зірочки»
 
Для того, щоб, діти, нам сил не втрачати,
Треба навчитися відпочивати!
Руханку з Вами ми враз проведемо
Та сили й бадьорості з неї візьмемо.
Давайте уявим себе ми ЗІРКАМИ,
Що в небі блакитнім мандрують шляхами.
Людина іде – і зірки з нею йдуть:
То вліво, то вправо її заведуть.
А то ще навколо своєї орбіти
Людина розгледіти може… сузір`я .
Покліпа очима, навшпиньки стає,
Аж ось те сузір`я до неї пливе.
Вона його маца і тягне в боки,
Кладе на підлогу, збирає в купки.
Ось так, назбиравши собі зірочок,
Людина радіє! Продовжим  урок…



Відображення педагогічної спадщини Яна Амоса Коменського
у трудовій підготовці сучасних школярів

         Активна самоосвітня діяльність змушує науковців, методистів та вчителів-практиків вивчати й досліджувати педагогічні ідеї великих просвітителів минулого, серед яких особливе й винятково важливе місце належить видатному чеському педагогу-реформатору Яну Амосу Коменському. Адже його прогресивні педагогічні ідеї, будучи актуальними в ті часи, й дотепер не втрачають свого значення.

Повна версія статті.



Психолого-педагогічні проблеми організації проектно-технологічної
діяльності у трудовій підготовці школярів

         У статті розкриваються найбільш характерні психолого-педагогічні проблеми учасників навчально-виховного процесу, пов’язані з якісною реалізацією проектно-технологічної діяльності у трудовій підготовці школярів.

Повна версія статті.



Реалізація проектно-технологічного підходу

при підготовці учнів до олімпіад з трудового навчання 

         У професійній діяльності кожного учителя трудового навчання України є свій напрям руху. Тому траєкторія праці кожного педагога досить різноманітна, а саме: постійне удосконалення та розвиток умінь і навичок учнів, систематична участь у майстер-класах, семінарах, тренінгах, виставках та конкурсах, а також активне заняття самоосвітньою діяльністю, методичною роботою на користь популяризації та поліпшення викладання предмету. Але серед означених напрямків педагогічного руху є ще один - складний, не завжди результативний, але такий привабливий та довгоочікуваний – це  олімпіадний рух.

Повна версія статті.



Калейдоскоп конкурсу "Учитель року-2010"

у номінації "Трудове навчання"

Повна версія статті.




СПИСОК ПУБЛІКАЦІЙ ГАВРИЛЮК Г. М.

Викачати з сервера


Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2025 | Безкоштовний хостинг uCoz